IKLAN

Friday, August 10, 2012

Modenas Ace 115 dalam warna biru


Jika saya bercadang untuk membeli sebuah motosikal ketika ini, sudah tentu agak sukar untuk membuat pilihan di antara Modenas Ace 115 dan Honda Future 125cc yang baru saja dilancarkan. Honda Future menampilkan pelbagai ciri menarik yang diperlukan oleh penunggang motosikal sama ada untuk perjalanan dekat atau jauh, namun ketrampilan Modenas Ace 115 berwarna biru ini juga tiada kurangnya.
p/s : Ada sesiapa yang sudah memiliki Modenas Ace 115? Harap boleh kongsikan pengalaman anda di sini. Kalau boleh komen berkenaan prestasi pecutan, tahap kawalan (handling) dan penjimatan petrol.

 


7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Saya nak tanya , dimanakah kedai untuk mengubahsuai motosikal ace 115 dan barang2 racing ace

    ReplyDelete
  3. Bahagian belakang pandang dari belakaang sungguh cantik ,macam superbike ,tapi bahagian depan pandang dari depan lampak cacat disebabkan lampu kiri kanan kecil,kalau boleh besarkan...satu lagi cadangan agar modenas dapat mengeluarkan motor ukuran yang sama saperti bentuk ini tapi tambah tangki saperti tangki tzm dan masukkan fairing aprlia rs4 125,ezober depan tebalik (rasing),dis depan 2 kiri kanan dan sport rim depan dan belakang,,exhaust 2 dibelakang bawah tempat duduk,,tapi kuasa kudanya ialah,,150cc dengan 6 gear yang boleh mencapai kelajuan 200km.cepat, baru lah modenas boleh masuk pasaran antara bangsa dan mewakili malaysia ke litar sepang & antra bangsa,,,termasuk juga pasaran dunia untuk pengemar masa kini memerlukan reka bentok erodenamik.

    ReplyDelete
  4. TAK ADA JAWAPAN PUN DARI MODENAS MAMPU KE TAK BUAT SAPERTI COMENT DIATAS...

    ReplyDelete
  5. owang atas..awak salah masuk forum la..

    ReplyDelete
  6. Pecutan takde, top speed 110 je..kena tukak CDI.

    ReplyDelete
  7. Hello boss, boleh suggest nama kedai yang jual tayar besar termasuk rim modenas ace besar, sebab mahu ubah tayar belakang kepada besar boss. Can u suggest the place

    ReplyDelete